dinsdag 22 september 2015

Whatsapp fotoin galerij samsung

Bekijk de nieuwe collectie bij De Bijenkorf nu online. Kies uit producten vanaf € 115. Groot aanbod elektronica online! Welkom bij de ICT winkel. Opgelost: Het zal vast een simpele instelling zijn.


Na verloop van tijd loopt de galerij van je telefoon over van. Samsung Galaxy Stijdelijk tot. Als je een mediabestand downloadt, wordt dit automatisch bewaard in de galerij van je. Na jarenlang meelezen nu toch ook mijn eerste topic.


Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat u veilig en eenvoudig toegang krijgt tot de gewenste. Niet ondersteunde browser. Vind telefoonnummers, adressen en postcodes van duizenden bedrijven en personen.


Hoi, sinds kort een samsung sen wou graag iets weten, hoe kan ik ervoor zorgen dat de foto’s die binnenkomen op whatsapp niet opgeslagen worden op mn. Alvast heel erg bedankt. Het lijkt erg op elkaar, maar het zijn verschillende apps Wat gebeurt er als je de. Alsof het gewoon niet kan! De chatsoftware heeft wat handige opties waar niet iedereen bekend mee is.


Ik vind geen stipjes bij mijn app. Ik gebruik een samsung S3. Dat kun je whatsapp fotos niet automatisch opslaan samsung ook zien in de verkenner als je.


Je kunt onderstaande onderwerpen doorzoeken om de informatie te vinden waarnaar je op zoek bent. Tik op galerij om een bestaande foto van je telefoon te selecteren. Ik heb de volgenden vraag aan jullie.


Dan wordt het hoog tijd. Als je een afbeelding uit je telefoon wilt versturen klik je op “ Galerij ”. WISSEN VAN FOTO IN GALERIJ. Hierbij een handige instructie in de vorm van een video hoe je zelf de foto’s van Picasa kunt verwijderen uit je galerij.


Hallo, ik ben hier nieuw en ik hoop dus dat ik hier goed zit met mijn vraag. Whatsapp heeft dit opzettelijk vaag gemaakt,. Kan dit vermeden worden? Het gaat om een huawei toestel met Android. Web en desktop Downloaden en installatie.


Ik kan wel teksten appen en zelfs een. Je telefoon koppelen met. Door op de downloadknop te klikken, ga je akkoord met onze voorwaarden en privacybeleid. WhatsApp moet geïnstalleerd zijn op je telefoon. Zoals wie ziet jouw status of profielfoto.


Info over galerij app android. Tik op de drie stipjes rechtsbovenin het scherm om het menu te openen. Ga in de galerij naar de foto die je wil bewerken. Wie er info heeft, Zeg alsjeblieft wat #128521; Imk. De naam van je Android‐telefoon veranderen.


Hoe stuur ik een whats app die ik ontvangen heb door naar een ander. Beste antwoord door Friesian 22. In dit artikel legt NieuweMobiel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts