dinsdag 29 september 2015

Apple mail bijlage niet zichtbaar

Plan van zakenman heeft enorme impact op jouw inkomsten! Maakt je binnen dagen rijk! Probeer het vandaag nog! Bekijk ons gehele klusaccessoires assortiment online.


Bespaar tot wel via kiesproduct. Latest version available. Onregelmatig krijg ik van een relatie die met een Windows PC werkt, de melding dat die een jpg- bijlage bij een mail (door mij verstuurd met Mac Mail ) niet kan openen. Echter moeten de bijlages dan wel onderaan de mail zichtbaar.


Via de standaard instellingen van Mail is het niet. Sinds enkele dagen worden bijlagen niet meer getoond in Windows Mail. De bijlagen van vroeger zijn nog wel zichtbaar en kan. PDF- bijlage ontbreekt in Windows Mail. Helaas krijg ik in Windows mail de pdf- bijlage niet , wat ik erg vreemd vind want andere pdf-bijlages krijg ik wel gewoon binnen, en foto’s etc.


Typisch, kreeg vanmorgen per mail als bijlage een PDF bestand van mijn ziektekostenverzekering. Toen ik het mailbericht in Mail onder OS X 10. Waar is de bijlage niet te zien?


Normaal gesproken zie ik ze staan onderaan een e-mail en nog voordat de tekst begint onder de geadresseerde. Ook af te halen in één van de winkels! Wanneer iemand met bijvoorbeeld Hotmail of Office 3een Onedrive bijlage verstuur is de kans groot dat je niet de bijlage zélf maar een link naar. Ontvangen bijlage wordt niet doorgegeven. Als ik mijn hotmail open zie ik dat er bij een aantal mails bijlage zitten.


Apple mail bijlage niet zichtbaar

Als ik de mail open zie ik de bijlage niet terug. Goedemiddag,Regelmatig krijg ik mail doorgestuurd waar een bijlage bij. Sinds twee weken zijn bijlagen niet meer zichtbaar.


Hé IEscape, ik heb uitdrukkelijk gedaan wat je gezegd hebt maar het baat niet. Trouwens, mails die ik later heb gekregen met een bijlage sinds ik outlook heb hebben. Als ik een PDF verstuur via mail (of een foto) dan wordt die altijd volledig in de mail getoond en niet als een attachment. Is er een mogelijkheid om het.


Het is mogelijk om met iOS bijlagen uit de Mail. Nu ervaar ik dat ik een bijlage die met een mail is verzonden niet. Mail -plaatje maar dan niet als bijlage. Als de plaatjes niet inline zichtbaar zijn zit het probleem doorgaans aan de.


Dat lijkt dan onmogelijk, maar dat is het niet. Foto, video of bijlage toevoegen aan mail. Er is geen aparte, continu zichtbare. Ik kan geen bijlage versturen via de mail vanuit het buitenland. Apple nieuws in je mail.


Optie om bijlages toe te voegen is nu ook zichtbaar in Safari. APPLE ) Safari niet mogelijk,. Heb je een e-mail ontvangen met daarin een bijlage die. De app is echter niet direct zichtbaar.


Hoe embed je in Mail een plaatje zonder dat het als bijlage zichtbaar is? Bij Gmail heb je de optie om bijlage te doen (paperclip) en gewoon foto plakken (plaatje van foto). Indien ik een bijlage , een foto, meestuur met een mail ,. Maar ik weet niet zeker hoe dit. Op mijn MacBook Pro wordt er geen zichtbare PDF bijlage afgeleverd maar wordt.


U kunt een bijlage ook opslaan door de bijlage van uw e-mail bericht naar uw bureau blad te slepen. Voorbeeld is niet beschikbaar voor bijlagen van RTF-berichten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts