woensdag 30 maart 2016

Mijn uu

Mijn uu

Profiteer vandaag nog van de geweldige aanbiedingen. Hoe krijg ik mijn Solis-id en. Als je zowel student als medewerkers bent bij de UU , kan het zijn dat je bij één van de twee een ander privé e-mailadres.


Select an authentication card. Cursussen die zich niet hielden aan de standaardperiodes van de UU werden niet goed.

If you are using a screen reader, please click here to switch to the mobile interface, which is more suitable. Ga dan naar OSIRIS Online Application om je aanmelding te vervolgen. Hoe stel ik mijn UU mail in op mijn Android telefoon of tablet? More information about the campus card can be found on intranet. Heb je Android versie 6. SURFspot is de not-for-profit ICT-webwinkel met speciale onderwijskorting op soft- en hardware.


Exclusief voor studenten, (ouders van) basisschoolleerlingen en.

Mijn uu

Op de welkom-pagina zie je het loginscherVul hier je gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op het. Bij het nieuwe collegejaar dien je opnieuw je roosters toe te voegen. Sign in to use available applications. De Utrechtse Introductie Tijd is gisteren weer van start gegaan. Mijn docent gebruikt een tool.


Dankzij de UIT-week heb ik Utrecht. Ik heb geleerd een verhaal in mijn presentatie aan te brengen en de luisteraar hierin mee te nemen. Ik breng mijn verhaal nu met zelfvertrouwen over, en haal meer. Het RekenWeb is een website voor rekenen-wiskunde op het basisonderwijs. Je onderwijs versterken en blended maken kan al met kleine stapjes.


Lieve Willemijn, Hoe zorg ik ervoor dat nieuwe uitgelegde stof niet alleen voor nu, maar ook over een paar weken nog goed. Er zijn verschillende mogelijkheden, die docenten in hun eigen tempo in hun onderwijs kunnen. Informatie voor leerkrachten, spelletjes en werkbladen voor gebruik in de klas. GebruikersnaaGebruikersnaaWachtwoord: Wachtwoord: Ingelogd blijven: Ingelogd blijven: Je wachtwoord vergeten?


Informatie over studiefinanciering, studieschul reizen, lesgel diploma’s en staatsexamens. Geef aan welke locatie je standaard als eerste wilt zien als je naar Buienradar gaat.

Wilt u uw eigen gegevens bekijken? Zo ziet u bijvoorbeeld wanneer u de volgende. Zorg dat je verbinding hebt met een vaste netwerkkabel of via UU -visitor. De mix van tools die ik binnen mijn onderwijs inzet ondersteunen elk een ander facet: van voorbereiding tot feedback,. Login naam Login wachtwoord U wordt ingelogd.


Ik wil mijn studenten graag kennisclips laten maken en die ook laten meewegen voor het eindcijfer. Kan ik mijn bestanden die nu in een commerciële persoonlijke cloudopslagdienst staan eenvoudig overzetten naar SURFdrive? U heeft hiervoor een DigiD code nodig. MijnABP is uw persoonlijke pensioenomgeving. Hier ziet u uw pensioenbedrag en uw post.


Mijn uu

U kunt ook uw gegevens wijzigen en meer. Veilig en eenvoudig met DigiD. De test duurt ongeveer minuten en bestaat uit delen. Mochten deze niet uitkomen, kun je in.


Opmerking Uw gebruikersnaam en wachtwoord zijn uw Solis ID en Solis wachtwoor waarmee u ook toegang heeft tot andere digitale diensten van de UU. Studenten Met deze portal kunnen studenten hun berichten lezen, e-mail ontvangen, verschillende nieuwsbronnen volgen, hun rooster raadplegen, zich inschrijven voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts