maandag 30 november 2015

Jouw geld of mijn leven eo

Neem een abonnement op vrouwenmagazine Eva of weekblad Visie. En kies jouw welkomstcadeau. Word EO -lid en steun de EO. Of word BEAM-supporter: voor en door christelijke jongeren. Steun de missie van de EO.


Profiteer van korting! Na jaar maandelijks opzegbaar. Ontdek de acties van de EO. Koop nu en bespaar geld vandaag. Vind telefoonnummers, adressen en postcodes van duizenden bedrijven en personen.


Veel kijkers besloten te doneren. De EO wil een bijdrage leveren aan de pluriformiteit binnen het publieke bestel door verhalen te vertellen over God en over. Voor steeds meer patiƫnten biedt crowdfunding een laatste hoop op genezing. In het EO -programma Je geld of mijn leven ,. Jouw geld of mijn leven, EO.


Vanavond zaten een aantal mensen aan tafel die geld nodig hebben voor een medische behandeling die in sommige gevallen het verschil tussen leven of dood betekent. Wat doen wij met jouw geld ? Ik hoef geen cadeau bij mijn donatie en bespaar de. Op zoek naar contactgegevens? Vind ze gemakkelijk en snel via Telefoonboek. Met het geld van de crowdfunding.


Alle afleveringen bekijken. Bekijk hier alle uitzendingen terug. Vanuit die menslievende gedachte is het EO -programma Je geld of mijn leven gemaakt waarin woensdag aandacht werd gevraagd voor vier medische. Die kleine dingen maken mijn leven. BEAM is het jongerenmerk van de EO.


Jouw geld of mijn leven eo

Makers vertellen in DWDD over nieuw EO -programma: Je geld of mijn leven. Bert van Leeuwen volgt de strijd van. JOUW weg zoeken met mij naast je! Op mijn site kun je meer lezen. Alsof ik een soort van product.


De EO maakt een programma waarin de kijker wordt opgeroepen te doneren en de behandelingen mogelijk te maken. In ‘Mis het niet’ vind je een selectie van programma’s en evenementen die door de EO worden. EO Podcasts op jouw tijd. Geen doel hebben in je leven is echt rot. Het bracht ook een nieuwe man in mijn leven waar ik inmiddels al weer meer dan jaar mee samen ben.


Lees ook: Dana heeft uitgezaaide longkanker. De eerste aflevering van het EO -programma Je geld of mijn leven , waarin via crowdfunding geld opgehaald wordt voor vier ernstig zieke mensen, is woensdagavond bekeken. Helpt u haar leven te redden? Leven met angst is geen leven.


Ondanks alle publiciteit trok de controversiƫle crowdfundingshow Je geld of mijn leven van de EO slechts 620. Een nogal tegenvallend aantal. Ik wilde een groot gezin stichten met de liefde van mijn leven. Wees dankbaar dat jouw probleem wel meevalt en get over it. Besteed je geld aan ervaringen.


De test en beschrijvingen zijn intellectueel eigendom van de EO. Heb jij plek in je leven voor mijn Zoon Jezus?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts