woensdag 21 oktober 2015

Mijndomein storing

Vind telefoonnummers, adressen en postcodes van duizenden bedrijven en personen. Kan je geen domeinen registreren? Hier zie je wat er fout gaat. Tijdens een storing was een groot deel van onze diensten niet beschikbaar.


Wij gingen direct aan de slag om het probleem te vinden en te verhelpen. Stel hem dan in met IMAP. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Dit account is van mijndomein. Via Proton VPN heb ik een VPN verbinding gemaakt en dan werkt alles wel.


Zowel Outlook, als de verbinding naar webmail. Zo zijn uw gegevens goed beschermd. Voor Mijn Zilveren Kruis logt u in met DigiD.


Lees meer over hoe u inlogt met DigiD en sms-controle of met de DigiD app. Ook mijn weblog was onzichtbaar. Door een storing bij MijnDomein waren vele websites onbereikbaar. Het bleek dat dit kwam door een DDoS aanval.


Storingen kwamen toen vrijwel niet voor. Sinds enkele dagen kunnen wij niet meer mailen op het mijndomein platform. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden of heeft u een andere vraag? Wij beantwoorden al uw vragen op werkdagen van 8. Al jaren stuurt ik vanaf mijn pc via de KPN servers ook ema.


Neem dan contact met ons op. Lees alles over mijndomein op Webwereld: het laatste ICT-nieuws, whitepapers, banen en achtergrondartikelen. VOICE-OVER: MijnOverhei uw digitale post en persoonlijke gegevens op één plek.


Nederland digitaliseert. Hebt u een eenmanszaak, dan kunt u voortaan ook btw-aangifte. Klik op ‘Inloggen Digitaal aangeven ondernemers’ om uw belastingzaken te regelen zoals u gewend bent.


Mijndomein storing

We shoppen, bankieren, boeken reizen online. Das balen Jan ik zie deze melding toch met regelmaat voorbij komen. Ervaring als crisismanager?


Re: storing mijndomein ? Beste mensen, Ik heb sinds de opzegging van mijn domein bij mijndomein. De site van onze kerk was zo traag als wat en dit voorgelegd aan mijndomein. Er zijn geen storingen in het domein waargenomen. Mijn domeinnaam is voor de 2e keer binnen een week geblokkeerd.


Er werden grote hoeveelheden mails verstuurd via. Daarna lopen we de instellingen op je computer of mobiele apparaat na. Je webhosting, webhost, hosting partner. Mijndomein levert geen online support.


Hierbij wil ik een klacht melden over MijnDomein. Eerst controleren we op storingen. Op zoek naar goedkope webhosting - webhost, hosting?


Het kan dus zijn dat uw reservering nog niet is beantwoord. Laat dan hieronder een reactie achter. Hebben meer mensen last van mijndomein. Vroeger een domein gehad.


Zoals in de titel al duidelijk is denk ik, ik kan (al langere tijd) geen mail meer verzenden en krijg de melding dat mijndomein geen mag verzenden. Samen halen wij meer waarde uit processen, applicaties en data.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts