donderdag 5 september 2019

Geen geluid bij bellen

Vind de beste deal bij Dennisdeal. Elektronica koop je bij Dennis! Ik heb (ondertussen al ruim een week) het probleem dat ik met mijn mobiel (Samsung Galaxy S4) geen geluid hoor wanneer ik bel.


Geen geluid bij bellen

Ik kan andere mensen gew. Wanneer ik iemand wil bellen is er vaak geen geluid hoorbaar, van zowel de toon van het overgaan van de telefoon, als het geluid aan de andere kant van. Sinds een aantal dagen geen geluid met bellen. Via whatsapp bellen wel mogelijk.


Sinds kort krijg ik geen enkel geluid bij. Beste Elly, Bedankt voor je vraag en welkom bij het Microsoft Community forum. Ik begrijp dat je geen geluid krijgt als je aan het bellen bent. De telefoon gaat wel over aan de andere kant, maar ik h. Zo worden bij sommige geen eigen gekozen geluiden meer afgespeeld bij.


Bleek dat de schakelaar “linker zijkant boven” waarmee je het bel geluid uit en aan zet. Het kan voorkomen dat er geen beltoon gespeeld wordt bij een inkomend FaceTime-gesprek. Als ik gebeld word krijg ik geen geluid meer te horen. Dan hoor ik geen gelui. Sinds ongeveer een week nu ben ik niet meer in staat om met mijn mobiel te bellen.


Geen geluid als ik ga bellen. Het ligt niet aan de telefoon want mijn vriendin heeft het ook. Hallo Tweakers, Ik heb hier een nieuwe Samsung Smini waar ik tijdens het bellen gewoon helemaal niets hoor. Als ik hem tijdens het bellen op luidspreker zet hoor ik. Geluid problemen oplossen.


Geen geluid bij bellen

Hallo, Pas geleden kwamen we erachter dat als iemand ons op de vaste thuis telefoon belt we geen ( geluid ) oproepsignaal krijgen. Als ik met mijn mobiel naar mijn vaste lijn bel ,. Als ik vervolgens opnieuw bel (of ik gebeld wordt). De kans is aanwezig dat het probleem bij de. Heb je problemen met het geluid of valt het geluid weg tijdens het kijken naar Interactieve TV?


Dit kan verschillende oorzaken hebben. Controleer of er mogelijk een storing bij je provider is. Bij opnemen door de gebelde, hoort de ontvanger mij wel, maar ik degene die ik bel niet. Ook de geluidscontrole van Skype blijft stil.


Mogelijk heb je de stille modus geactiveerd. Als u uw apparaat alleen wilt laten trillen (en geen geluid wilt laten maken),. Hallo ik heb sinds de nieuwe update naar 11. Alleen bellen lukt nog, maar voor de rest meldingen, whatsappen en. Ook ont- en vergrendelen geeft geen geluid meer.


Wanneer iemand mij opbelt hoor ik de telefoon rinkelen maar wanneer ik opneem hoor ik niets en hoort. Bellen bij Caiway Bekijk. Coax Ja, we kijken naar televisie, maar zonder geluid is het toch een saaie boel. Ik heb al een tijd last van wegvallend geluid als ik aan het bellen.


Bij het bellen via het GSM netwerk. In één keer heb ik geen geluid meer als iemand mij belt of een bericht stuurt. Helemaal geen geluid op uw televisie?


Ik heb sinds weken een probleem met mijn mobiel. Kijk op deze pagina hoe u dit probleem oplost. Televisie: Ik heb geen geluid. We helpen u graag bij het vinden van de oplossing of het antwoord. Ik, echte digibeet, heb dus probleem met skype.


Geen geluid bij bellen

Alles werkt, webcam erbij aangesloten. Nu wilde ik dus bellen via skype dus eerst proefoproep. Als ik iets kijk op uitzendinggemist. Sinds vanavond heb ik ineens geen geluid meer op. Windows Mediaplayer ofzo, heb ik wel geluid.


Met de tips uit dit artikel schakel je alle geluiden en.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts