donderdag 19 september 2019

Bapi certificaat

Bapi certificaat

Fiscaal Gemak met Aangiftesoftware Veilig en Volledig Online. Door innovatie en gebruiksgemak de snelst groeiende aangiftesoftware! Zelf uw PKIoverheid certificaten aanvragen om uw digitale transacties te beschermen en uw identiteit en communicatie te beveiligen.


SALAR Nederland heeft voor u de. Een BAPI-certificaat , zijnde een digitaal certificaat. Exact Nederland ontwikkelt ERP, CRM, HRM, financiƫle software, boekhoudsoftware en bedrijfssoftware voor groothandel, dienstverlening, productie en accountants.


Als u zelf uw aangifte loonheffingen verzorgd via aangifte- of administratiesoftware, bent u waarschijnlijk wel bekend met BAPI. Wat is een PKI- certificaat ? Wanneer heeft u een PKIoverheid- certificaat nodig? Alle informatie over het PKIoverheid- certificaat en de andere. Er is het PKIoverheid services servercertificaat. Dit certificaat hebt u nodig als u uw aangiften instuurt via het overheidsbrede kanaal Digipoort.


De bapi PKI methode maakt gebruik van KPN BAPI certificaten die bij KPN moeten worden aangevraagd. In deze bijlage worden de stappen beschreven die moeten worden. Om digitaal aangiften te doen via het BAPI -kanaal, gebruikt u een BAPI-certificaat. Om aangiften te doen via SBR met Digipoort moet u een ander certificaat hebben:.


Overgang BAPI DigiNotar- naar KPN- certificaten. Alle door Diginotar uitgegeven BAPI certificaten moeten vervangen worden door nieuwe BAPI certificaten van KPN. Het KPN BAPI certificaat is per 1. Zodra u een PKIoverheid. Voordat BAPI werkt moet er eerst het nodige worden gedaan worden, met name certificaten verkrijgen, kijk hiervoor op BAPI Installatie. Vraag Heeft u het artikel KPN onderschat vervanging Diginotar- certificaten gelezen?


Vraag Bent u bekend met de hier in geschetste problematiek bij de. Ik heb dit jaar al een KPN- Bapi certificaat aangevraagd en ik moet nog een PKI-overheidservices certificaat aanvragen. Bij het zoeken naar informatie over. Wie aangiften indient met een softwarepakket en daarbij de aangifte wil ondertekenen met een zogeheten BAPI-certificaat , moet een KPN- certificaat aanvragen ter. BAPI - certificaten zijn niet meer geldig.


Wat als je BAPI-certificaat verloopt? Wij houden je graag op de hoogte van ontwikkelingen. Weigering aangiften met BAPI-certificaat van Diginotar. Er zijn twee methoden voor het doen van aangiften via het BAPI -kanaal.


Uw kantoor en het PKIoverheid- certificaat. Het aanschaffen van een elektronisch certificaat bij Diginotar brengt kosten met zich mee. Gebruikers elektronisch berichtenverkeer BAPI PKI- certificaten. Naar verwachting is het overgrote deel van BAPI.


Voor een beperkte groep is dat. Heeft u uw DigiNotar- certificaat al vervangen door een KPN- certificaat ? Als u als kantoor gebruik maakt van het BAPI -kanaal voor. Deze nieuwe DigiNotar- certificaten. U dient deze bevestiging goed te bewaren.


U heeft deze gegevens nodig om uw KPN BAPI certificaat indien nodig in te trekken. Een certificaat is een computerbestand dat fungeert als een digitaal paspoort voor de eigenaar van dat bestand en wordt gebruikt binnen de Public key infrastructure. Belastingdienst- certificaten verlopen in BAPI kanaal.


LogiPoort is qua functionaliteit de logische opvolger van LoonSom Connect en LoonSom Bapi , onafhankelijke software die loonaangiften indient. U kunt deze blijven gebruiken of desgewenst, zonder extra kosten, overschakelen op het gebruik van SSO-LS.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts