donderdag 25 juli 2019

Whatsapp uitzetten

Whatsapp uitzetten

Een beetje extra privacy. Je kunt onderstaande onderwerpen doorzoeken om de informatie te vinden waarnaar je op zoek bent. Wees zorgvuldig met je privacy en volg deze simpele aanpassingen. Lees gratis het inspirerende artikel! Ik heb vrij veel contacten in whatsapp , maar niet altijd zin om met iedereen te chatten.


Whatsapp uitzetten

Echter de App geeft automatisch online status aan, waardoor ik vaak van velen. In dit artikel lees je hoe jij de blauwe vinkjes kan uitzetten. App meldingen uitzetten in Android is per app mogelijk, zodat je geen vervelende meldingen meer ontvangt. Volg deze drie stappen om ze uit te schakelen.


Ook kun je hier je leesbewijzen uitzetten. Ik heb een Samsung Galaxy Ace en heb Whatsapp geinstalleerd. Voor andere methoden zou je kunnen kijken naar het uitzetten van background data voor whatsapp (maar dan mag je hem zelf niet meer openen). We bellen minder en spreken elkaar massaal via de app WhatsApp.


Met de Whatsapp laatst gezien functie weten anderen wanneer je voor het laatst online was. Handig wanneer je wilt weten of iemand snel op je bericht reageert. Om de geluiden uit te zetten als je een bericht ontvangt of verstuur moet je naar meldingsgeluiden. Om ze aan te passen of uit te zetten neem je de volgende stappen.


Goedemorgen,Sinds ik de nieuwe android update geinstalleerd heb op mijn Galaxy S krijg ik weer van die irritante pop up meldingen van whatsapp. In de privacy-instellingen van Whatsapp kun je verschillende opties aan- of uitzetten. Door op ‘laatst gezien’ te klikken kun je instellen wie deze informatie te. Hoe je dat doet lees je hieronder.


Je kunt ook uitzetten wanneer je voor het laatst online bent geweest. WhatsApp biedt de mogelijkheid om je locatie te delen. Lees hier hoe je in een paar stappen je Online status Whatsapp en laatst gezien kunt uitzetten. Hoewel de mobiele app geen. Alleen wanneer je whatsapp opent zie je het eventuele aantal nieuwe berichten in de desbetreffende groep en kun je deze bekijken!


Meldingen uitzetten voor een. Autocorrectie uitzetten Samsung. Je kunt bepaalde elementen binnen deze applicatie uitzetten of uitschakelen. Hierdoor ga je automatisch akkoord met het delen van je. Kan ik de melding ook uitzetten ? Als ik whatsapp geluid uit zet.


Whatsapp uitzetten

Als je deze vermelding wilt uitzetten. Het geluid van je telefoon uitzetten is niet de juiste oplossing, wel het dempen van chats. Elke maand geeft MAX Vandaag u handige tips over het gebruik van digitale media. Deze keer over berichten doorsturen, zoeken en groepsgesprek uitzetten in WhatsApp.


Hier leggen wij in een paar simpele stappen uit hoe het uit te schakelen is. Tegenwoordig kent iedereen het wel. Mijn vraag Op het moment dat ik via Whatsapp een bericgt, hoor ik een Pop geluid. Dit geldt ook andersom:. Is het mogelijk deze uit te schakelen zonder overige notificatiegeluiden uit te.


Vrijwel iedereen gebruikt Whatsapp om berichtjes te sturen, maar doet dat lang niet altijd optimaal Wist je dat je de app veel meer kunt personaliseren? Trillingen uitzetten (die in je eerste screenshot) maar dan trilt hij ook in andere gevallen ook niet meer-geluiden uitzetten voor whatsapp. De blauwe vinkjes zorgden vorig jaar voor veel ophef omdat de leesbevestiging verplicht was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts