donderdag 30 juni 2016

Inhoud verborgen vergrendelscherm huawei

Profiteer van Onze Scherpe Deals! Ontdek de scherpe Teleprijzen. Contract bijna afgelopen? Plan van zakenman heeft enorme impact op jouw inkomsten! Maakt je binnen dagen rijk!


Ik heb alle instellingen bekeken maar ik kan nergens vinden hoe. Hallo,Ik heb een samsung galaxy sen heb deze vandaag via Kies de update voor Android Lollipop gegeven. Nu krijg ik op mijn vergrendelscherm notificatie. Misschien is dit ook zo te vinden bij de huawei. Kies je voor Alle inhoud weergeven, dan kun je gewoon weer je berichten lezen op het vergrendelscherm.


Wij vertellen je hoe je dit oplost! Bekijk hier de beste prijs! Vergelijk en kies uw product. Jij bepaalt hoe je betaalt! Vandaag bestel morgen in huis. Ervaar het gemak van Wehkamp.


Wij zetten de negen beste en verborgen functies op. Sinds gisteren krijg ik op mijn Samsung Galaxy Swel meldingen in mijn vergrendelscherm maar de inhoud is verborgen. Ik zie altijd op mijn scherm inhoud verborgen. Weet er iemand hoe ik dit kan weg doen?


Op je telefoon notificaties verbergen zorgt ervoor dat niemand zomaar jouw meldingen ziet. Als je berichtgevingen inschakelt, ontvang je een melding bij onder meer nieuwe e-mails, berichten van sociale netwerken en herinneringen van afspraken in de agenda. Haatdragende of gewelddadige inhoud. WhatsApp tip om de inhoud van meldingen te verbergen en de voorvertoning uit te schakelen zodat je.


Ik wil de naam en inhoud niet zien in mijn vergrendelscherm. Vervolgens kun je omhoog of omlaag vegen over de scanner om meldingen te tonen of verbergen. Huawei Plite : Huawei Plite.


Die had daar niet mogen verschijnen, zegt een woordvoerder. Melding whatsapp zichtbaar vergrendelscherm. Sleep een snelkoppelingsknop vanuit het verborgen. Startscherm Schermvergrendeling en -ontgrendeling Een wachtwoord voor het. Zoals ook met andere telefoons krijg ik meldingen op mijn vergrendelscherm , van.


Houd de melding ingedrukt. Plots is het vegen in vergrendelscherm veranderd in vragen van. Deze site maakt gebruik van cookies om analyses te kunnen uitvoeren en persoonlijke inhoud. In Android Lollipop zit gelukkig een handige functie om dat te verbergen.


De beveiligingscode zorgt ervoor dat anderen geen toegang kunnen krijgen tot de inhoud van je telefoon (afbeeldingen, berichten enz.). Zie hier laagste prijs online. Tot goedkoper via kiesproduct. Ik heb net sinds een paar dagen een nieuwe telefoon. Daarnaast komen deze ook nog eens in het vergrendelscherm terecht.


Inhoud verborgen wordt weergegeven op het vergrendelscherm als. Forums Forumregels Online gebruikers Meer. Uw contacten, albums en apps kunnen allemaal ingesteld worden als.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts