maandag 28 december 2015

Ziggo webspace uploaden

Nu de eerste maanden korting op alle pakketten en geen activatiekosten! Geniet van de Mediabox Next! Tv-kijken wordt persoonlijker, slimmer én makkelijker! Overstappen is snel en gemakkelijk! Formulegratis te zien op 14.


Entdecken Sie unser flexibles Webhosting. Find Web Space and Related Articles. Hoe je dit activeert, beheert en gebruikt leggen we je graag uit.


Goede morgen heren, Dank voor jullie snelle reacties! Hallo allen, Sinds ik mijn pc opgeschoont heb kan ik mijn website niet meer uploaden naar mijn webspace. Mijn website heb ik in Publisher gemaakt.


Aangezien veel gebruikers ervaren problemen met het uploaden naar de Public of Prive map gaan we dat anders doen:. Ik gebruik voor het maken van mijn website: data becker eigen. Ik krijg een hele dikke built op mijn rug van het volgende: – We hebben een oude site die even een update moet hebben. Ziggo UPC Vodafone experts forum. SSL Wildcard Zertifikat inkl.


Profiteer vandaag nog en stap over! Hallo, Voor school ben ik ene website aan het maken en ik wil deze voor meerdere redenen uploaden. Nadat ik een account had aangemaakt bij een of andere site waar je. De webspace van ziggo , ik probeer al een tijdje om die webspace te kunnen gebruiken, maar het lijkt wel of het me onmogelijk word gemaakt door die ziggo. Overal en altijd bij je e-mail, agenda, social media, foto’s en bestanden.


Ik snap er niet veel van en een filmpje zou handig zijn. Waardeloos dat ze FTP eruit hebben gesloopt, hoe kan ik nu direct vanuit dreamweaver mijn site uploaden. En fimpje hoe ik een website upload. Onthoud mijn login Nu inloggen. Een nieuw account maken Logingegevens opvragen.


Support Hulp bij inloggen. Een overzicht van vele gratis providers, free webspace , webruimte. Wat zijn de beste providers? Internet Zmet 2MB webspace en je hebt een website van MB.


Bestanden uploaden Om een bestand van uw lokale systeem naar de webspace te uploaden , klik je aan de rechterkant. Dat is, zeker als je meerdere bestanden wil uploaden (en dat wil je best vaak) onhandig. Bij gratis webhosting geldt soms een vrij laag datalimiet. Wij geven u informatie die nodig is om goed. Hallo, Ik heb een gemaakt en wil deze uploaden naar mijn webspace.


De informatie die ik heb gevonden, beiden mij niet de juiste oplossingen. Dus zet ik het op een externe hdd en ga naar iemand met glasvezel waar ik het in minuten upload. En ziggo maar volhouden dat klanten geen behoefte.


Uploaden en downloaden,. Downloaden en uploaden zijn termen die je veel hoort als het over internet gaat. Maar wat is het nou eigenlijk precies en waarom gebruiken wij het? Hier lees je wat er fout gaat. Berichten voor allerlei nieuwsgroepen worden verzameld op een nieuwsserver.


KPN biedt aan abonnees een aparte nieuwsserver, zodat je direct toegang krijgt tot deze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts