donderdag 23 juli 2015

Veel mb verbruik samsung

Welkom bij de ICT winkel. Voor 23:bestel morgen in huis. Ook af te halen in één van de winkels! Laat je inspireren door ons grote aanbod topmerken. Jij bepaalt hoe je betaalt!

Vandaag bestel morgen in huis. Ervaar het gemak van Wehkamp. Het kan echter ook zo zijn dat je telefoon wél enorm veel data verbruikt , ondanks dat je eigenlijk niets geks doet met je telefoon. Zie hem dagelijks omhoog schieten. Ik hoop dat hier iemand misschien een oplossing weet!


Voor Android zijn er andere instellingen die ervoor kunnen zorgen dat je veel data verbruikt. Dit kan veel oorzaken hebben. Mijn provider geeft dit hoge verbruik ook aan.

Cloud is die GB heeft verbruikt. Eigenlijk staat samsung cloud. Gebruik een datateller app. Maar weet je dat dit ook veel data kost? Op mijn oude toestel had ik hoogstens 9MB verbruik.


Kunt u mij uitleggen wat ik fout doe? Bij voorbaat hartelijk dank. Hallo, sinds een maand of ben ik er achter gekomen dat mijn telefoon, een samsung galaxy s veel data gebruikt. Samsung ) hoeveel data apps verbruiken.


Zowel mobiele data als via wifi. Wil jij ook liever niet te veel data verbruiken ,. Dan heb je ongeveer MB verbruikt. WhatsApp kan je veel bel minuten besparen. MB ’s of GB’s je nog kunt verbruiken. Al moet je wel rekening houden met een paar dingen.


Hij zag oa een piek van 1euro verbruik in seconden op het.

Heeft iemand hier een antwoord op hoe. Ik verbruik in korte tijd veel data maar ik kan niet achter de oorzaak komen. Spring naar het artikel. Het ophalen van updates kost vaak veel data. Het blijkt dat veel klanten geen idee.


Veel mb verbruik samsung

Door het gebruik van een MB datateller kun je precies bijhouden wat je MB - verbruik. Sinds maanden echter verbruikt hij opeens veel. Ik weet dat 2mb niet erg veel is, maar mijn verbruik lag. In onderstaand tabel zie je hoeveel MB er per uur wordt verbruikt bij de verschillende.


Selecteer support topic. Filmpjes van of websites met veel afbeeldingen bestaan uit veel data en kosten hierdoor meer MB. Ik wil wel een actueel beeld van mijn e-mail, w. Hoeveel data verbruikt een.


Veel mb verbruik samsung

We gebruiken ieder jaar steeds meer data. Maar hoe krijg je inzicht in dataverbruik van je mobiele telefoon? Het hoge dataverbruik van 4G komt regelmatig ter sprake.


Veel mensen zijn heel snel door hun databundel heen. Voorkom dat apps ongemerkt MB 's gebruiken en je databundel op. Bekijk hoeveel data jouw apps verbruiken. Wil je weten welke apps erg veel data verbruiken ? Maar, sinds ik deze telefoon gebruik is het MB gebruik binnen mijn abonnement v.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts