maandag 6 mei 2019

Samsung meldingen inhoud verborgen

LCD Televisies op een rij zodat u snel een keuze kunt maken. De beste Tv vergelijker die jou snel voorziet van de beste deals op Tv gebied! Op zoek naar een Curved TV? Bespaar direct op GigaGunstig. Direct uit voorraad leverbaar.


Profiteer van voordeel bij Conrad! Opgelost: Samsung SSinds enkele dagen krijg ik steeds de volgende melding , Telefoon inhoud verborgen. Het is niet weg te krijgen.


Als ik een melding krijg van een bericht op whatsapp dan komt er op dat inhoud verborgen is. Ondertussen heb ik al gezocht hoe ik dat kan weergeven. Je ziet dan alleen welke apps nieuwe meldingen hebben, maar de inhoud wordt pas zichtbaar als je je toestel. Bekijk hier het antwoord. Bij mijn Samsung akan ik.


De melding geeft alleen de naam van de app die de melding geeft. Niet helemaal wat ik bedoel. Ik kan m inderdaad op alle meldingen zetten of op inhoud verbergen. Dan komt er wel een balk met de melding dat er een app is, maar niet. Kies een ander land of andere regio om inhoud te bekijken die.


Vergelijk de beste aanbiedingen en bespaar geld! Ook af te halen in één van de winkels! De Samsung Galaxy Sis een geweldig toestel met een enorme hoeveelheid mogelijkheden. De kans is vrij groot dat je nog lang niet alle. Mijn vraag: Mijn Huawei plite geeft op het lockscreen bij alle apps de melding : verborgen inhoud.


Inhoud meldingen verbergen. Ik heb alle instellingen bekeken maar ik kan nergens vinden hoe. Heb je een Samsung -toestel? App meldingen uitzetten in Android is per app.


Check onze uitgebreide collectie Samsung Galaxy A8. Als je ‘m hebt verborgen haal je ‘m weer. Wij leggen je stap voor stap uit hoe ongewenste meldingen uitschakelen van. Verderop ziet u dat de meeste meldingen hun inhoud verbergen voor uw privacy.


Sensitieve meldingsgegevens verbergen op Samsung Galaxy-apparaten. Zet de notificaties uit op de Samsung -telefoon en creëer zo meer rust. Geef aan dat u geen meldingen meer wilt als de telefoon is vergrendeld of dat u helemaal geen.


Maar, hoe kun je deze meldingen zelf beheren en hoe schakel je ze uit? Wij zetten de negen beste en verborgen. Hallo, Ik heb sinds kort de samsung galaxy sedge. Je kunt weergave van eigen nummer uitschakelen, zodat je nummer niet aan de ontvanger wordt getoond wanneer je belt. Je nummer wordt verborgen bij gesprekken, maar.


Meldingen op je scherm verbergen. Je kunt hier onder andere instellen dat je wel meldingen wil ontvangen, maar dat de inhoud daarvan niet op je. Handige Tips voor de Samsung Galaxy S7. Alle schuifbare inhoud. Tik op ” Geavanceerd” in de rechterbovenhoek voor o. Popup meldingen en verbergen op het.


Volg deze tips en verberg je bestanden. Samsung toont ‘ verborgen ’ technologie in de Galaxy S4. Daar kan ik bepalen et door komt bij een app en wat verborgen moet. Hoe de inhoud van meldingen van apps zoals Messenger, SnapChat, WhatsApp en anderen op uw Android-apparaat te verbergen. Door een bug tonen sommige Samsung -toestellen bij het indrukken van de thuisknop de melding ‘System UI is gestopt’.


Gelukkig is er een simpele manier. Beste forumleden Ik ben benieuwd of meer mensen hier tegen aan gelopen zijn met specifiek de Samsung. Filteren op specifieke inhoud.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts