vrijdag 18 mei 2018

Mijn kpn app

Mijn kpn app

Alle Shoppingangebote von OTTO. Einfach bequem bei OTTO bestellen. Heb jij Mobiel, TV, Internet of Bellen van KPN ? Je wijzigt hier eenvoudig je gegevens en abonnement. Log direct in, daarna kunt u aangeven.


Mijn kpn app

Altijd en overal eenvoudig gebruik maken van de producten van KPN ? Aan de update ging onder andere een testperiode van twee maanden met. Bij mij hetzelfde probleem met inloggen vanaf mijn PC via verschillende browsers. Blijkt niet mogelijk te zijn het probleem door jullie op te laten sp.


Ergebnisse jetzt anzeigen lassen. Klantenservicegids beantwoordt al uw vragen. Direct vakkundig geholpen. Het beste uit de bioscoop als eerste thuis. Geen abonnement, betaal per film.


Het is een nieuwe versie waaraan lange tijd is gewerkt. Wij leggen je uit hoe je dat doet, en wat er verder verbeterd is. Als ik in mijn kpn app moet ik mijn gsmnr intypen om te registreren alleen dit nr qord niet herkend als zakelijke nr terwijl dit wel een zakelijk. In de video hieronder leggen we de mogelijkheden uit, zo heb je inzicht in o. Dat was onze opdracht: zo pakten we het aan. De voor- en achterkant van de app en site zijn van de grond af opnieuw.


Je leest hier wat er allemaal nieuw is. Met deze app heb je een overzicht van je rekeningen en. Handige app van KPN om je huidige status van je tablet abonnement of je prepaidbundel in te zien en te wijzigen.


Even snel de status van je account checken of je instellingen aanpassen? Je kunt Mijn KPN Mobiel ook aan de hand van de app die je kunt downloaden beheren. De eigen app -afdeling van KPN is verantwoordelijk voor alle KPN - apps. APK For Androi APK File Named And APP Developer Company Is KPN.


Info over inloggen mijnkpn. Resultaten van zoekmachines! De pagina wil niet laden. KPNwebcare mijn KPN blijft altijd hangen bij de. MijnKPN on the App Store - apps.


Download directly or discuss first. De aanpak van dit herontwerp was. Daardoor kan feedback al tijdens het ontwikkelen van de app worden meegenomen. Gebruikers krijgen meer controle over hun abonnement dankzij nieuwe functies.


Bekijken van je bel-, sms. Zoek naar apps voor mobiel op de nieuwe KensaQ. De app en website zijn vernieuwd door KPN ’s in-house app -team. Dit team heeft het selfservicekanaal van KPN een. Ik zie informatie over facturen en meer niet.


Mijn kpn app

Wil je altijd en overal eenvoudig gebruik kunnen maken van. KPN gaat zijn app vernieuwen en heeft voor een opmerkelijk traject gekozen. Het inloggen op MIJN KPN lukt sinds begin. Duidelijk kreeg ik te horen dat wanneer je een scanner wilt hebben om te bankieren je de mobiele app niet meer kunt.


Android en iOS ondersteunt nu streaming via Chromecast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts