vrijdag 25 augustus 2017

Meldingen vergrendelscherm huawei p10

Welkom bij de Huawei ICT winkel. Alle aanbiedingen online. Worden meldingen (bijvoorbeeld van WhatsApp) niet weergegeven of alleen als je een app opent op je Huawei of Honor? Wij vertellen je hoe je dit oplost!


In het begin kreeg ik bij een whatsappmelding ‘nieuw whatsapp bericht’ te zien op het vergrendelscherm. Bekeken M mamaricky reacties Ik maak gebruik van apps als Timely. In deze tip leggen wij uit hoe je notificaties van apps weer terugkrijgt. Mijn Plaat voor de rest geen meldingen. Huawei Pgeen meldingen als scherm geblokkeerd is.


Volg deze drie stappen om ze uit te schakelen. Ik krijg alleen maar meldingen als ik de app zelf open heb. Bekijk nu de beste deals online voor huawei pbij Dennisdeal. Vind de beste deal bij Dennisdeal.


Elektronica koop je bij Dennis! Je kunt hier verder ook andere zaken instellen om de accu te sparen zoals apps op het vergrendelscherm ,. Hallo, Sinds kort heb ik de huawei plite. Nu ben ik erachter gekomen dat je.


Maar, hoe kun je deze meldingen zelf beheren en hoe schakel je ze uit? Meldingen worden weergegeven. Altijd de Beste Prijsgarantie. Op Huawei -telefoons is ongewenste reclame van booking.


Dit gaat namelijk een stuk lastiger dan de gewone achtergrond. Vind in het handleidingoverzicht handleidingen van de P10. Je kunt onderstaande onderwerpen doorzoeken om de informatie te vinden waarnaar je op zoek bent. De beveiligingscode zorgt ervoor dat anderen geen toegang kunnen krijgen tot de inhoud van je telefoon (afbeeldingen, berichten enz.).


Advies was om het zonder simkaart te doen en ik kreeg dezelfde melding. Android Probleemoplossingen. Dus volgens Huawei ligt het aan de pincode. Schermvergrendeling en -ontgrendeling Een wachtwoord voor het vergrendelscherm instellen om.


Het vergrendelscherm is zwart en toont alleen de. Hij vind het echter niet storen dus maakt er geen melding van. Wellicht komt dit dus veel meer voor.


Als mijn Samsung op vergrendelscherm staat en ik krijg een inkomend gesprek dan krijg ik eerst mijn. In deze review bespreken we de toptelefoon van Huawei. Bij de onderkant kan dit trouwens alleen maar in het vergrendelscherm.


Eindelijk van dat irritante geluid af. Ik heb hetzelde voor bij Alcatel. S ommige Huawei -telefoons blijken reclames te tonen op het vergrendelscherm. De meldingen hiervan komen uit onder meer Nederlan Duitsland.


Apple staat tweede plaats af aan Huawei. Hoe kun je de inhoud van berichten verbergen op je vergrendelscherm ? Huawei biedt zijn excuses aan voor het vertonen van ongewenste reclame op het vergrendelscherm van. Op Twitter maken verschillende gebruikers melding van de. Onderaan het vergrendelscherm werd melding.


WhatsApp tip om de inhoud van meldingen te verbergen en de voorvertoning uit te schakelen zodat je alleen de naam in melding ziet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts