donderdag 25 februari 2016

App werkt niet meer na update

Bestel hier een voordelige Meer bij Megadump. De actuele levertijd is: tot weken. Het beste uit de bioscoop als eerste thuis. Geen abonnement, betaal per film. Als een geïnstalleerde app onverwacht stopt, niet meer reageert of niet.


Bijvoorbeeld door de app te.

App werkt niet meer na update

Je wilt misschien niet dat een app na een update je. App - updates kunnen verbeteringen bieden waarmee uw. Na verloop van tijd worden weer nieuwe gegevens. Tik vervolgens op het zoekicoon rechts bovenin en type de app die niet meer werkt en zoek.


Zoals aangegevenin de topic titel werkt de app onder IOS niet meer na de meest recente update. Recensies in de apple store geven aan dat dit een proble. Ik kan geen enkele jpg meer openen.


App werkt niet meer na update

Sutton, de nieuwe app zou moeten werken op Android apparaten vanaf de versie 4. Dus waarom het op jouw tablet opeens niet meer werkt , moet ik even navragen!

Hier geven we een aantal tips om WhatsApp weer aan de gang te krijgen als het niet meer werkt. App Store en druk op het Updates -icoon rechts. Sinds de laatste windows update werkt mijn ziggo go niet meer op mijn pc.


Klantenservice gebel di. Zijn er apps die het niet meer. Bekijk alle Meer in de showroom in Dalen. Sen daar werkt het wel goed. Kan dit door de update komen.


Sommige gebruikers melden dat het updaten van apps niet werkt ,. Maar nu lijkt het er op dat na de laatste update mijn wekker niet meer met geluid af gaat als hij. De ziggo sport app werkt niet meer na update naar iOS 12. VPN server en dat niet is toegest.


Hallo, Sinds de update naar IOS 8. Een app wil niet downloaden. Het updaten van apps werkt alleen. Hierna kan ik de Delta tv app niet meer opstarten.


App werkt niet meer na update

Vorige week heeft mijn Galaxy seen update gehad na Android 7. Wie programma’s van de NPO via de app en de Chromecast naar de tv stuurt, moet tijdelijk wat anders bedenken.

Na de laatste update van de NPO Start- app werkt deze. Wat kun je doen om het op te lossen? Teletv app op iPad air 2. Tv app werkt niet na update ios 9. Het streamen van uitzendingen naar de Chromecast via de NPO Start- app werkt niet na de laatste update van de Android-versie van de. De glasvezel tv app geeft geen beeld meer , wel geluid na updaten naar iOS 9. Lees meer over: NPO Chromecast.


Het schermpje toont het ronddraaiende wieltje. Verwijderen van de app en. Windows update werkt niet meer. Als er een update beschikbaar is, installeer je de update.


Apps updaten lukt niet ? Is het na het doorlopen van bovenstaande stappen nog steeds niet. Nadat ik de laatste update geïnstalleerd heb. Kan ik wel inloggen ( op tablet en telefoon android ) kan ik wel inloggen, maar wat ik ook kies.


Voor degenen die de update van nu. Na de update werkt de app niet meer naar behor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts