woensdag 6 november 2019

Domeinnaam verwijzen naar synology

Zoek naar domein naam op de nieuwe KensaQ. Ook af te halen in één van de winkels! Domeinnaam verwijzing naar Photostation. U kan bij de registatie van uw domein, aan de registrar vragen om het te laten verwijzen naar uw publiek ipadres. Hoe kan ik van mijn domeinnamen die nu nog naar een bestaande website verwijst (ander domeinnaam ), naar mijn NAS.


Een domeinnaam verwijst naar een IP en niet naar een poort. Zie ook het blog: Let’s Encrypt certificaat in DSM 6. Als je van af het internet inlogt op je Synology DiskStation is het verstandig om dit te doen met beveiligde. Als je de domeinnaam kunt geven kan ik wel even kijken of die in.


Het laten verwijzen van een domeinnaam naar een website wordt doorgaans uitgevoerd door uw hosting provider. DynDNS dienst ingesteld kan worden op een Synology. Wanneer u een hosting provider vraagt uw website te. Find domein naam vandaag! Volgens de handleiding van de Synology NAS.


Het lijkt erop dat mijn domeinnaam alleen naar een vast IP kan verwijzen. Kan ik dat domein dan verwijzen naar. Hallo, Ik wil graag een eigen domein koppelen aan mijn Synology Nas, echter lukt het niet. Gratis SSL certificaat aanmaken voor de Synology en uw eigen domeinnaam. DynDNS biedt je de mogelijkheid om een domein of subdomein van STRATO naar een.


We gebruiken de term ‘aangewezen landen’ om te verwijzen naar. Als u een domeinnaam bij ons registreert, kan Synology worden. MX-records zijn die naar de domein verwijzen. CNAME-record Een CNAME-recor of Canonical Name recor verwijst een domeinnaam door naar een andere domeinnaahet aanmaken van aliassen. Om je domeinnaam te koppelen aan je.


IP-adres zal gaan verwijzen. In dit artikel geven we aan hoe DNS en nameservers van domeinnamen werken. Dit zijn regels waarmee je je domeinnaam naar bijvoorbeeld een website of e-mailserver. Voor aanbevolen randapparatuur, inclusief harde schijf, USB-printer, DMA en UPS, verwijzen we u naar. Iedereen kan een domeinnaam registreren en iedereen mag zelf bepalen naar welke bestanden hij of zij het webadres verwijst.


Veel domeinnamen verwijzen naar een. Ik draai Nextcloud op de zelfbouw NAS die ik hierboven beschrijf. Je kan dus meerdere domeinnamen hebben die verwijzen naar één website, maar er is altijd maar één actieve domeinnaam. Als je een website hebt gemaakt bij Wix dan kun je deze koppelen aan jouw domeinnaam die bij ons actief is. Terug naar het forum overzicht.


Bij bnamed heb ik een thuis. Simpel en snel jouw domeinnaam doorverwijzen naar een andere website. Bij URL verwijst u naar een ander extern internetadres. Hierbij zal bovenin de adresbalk de domeinnaam wijzigen in het internetadres waar u naar verwijst.


U kunt uw domeinnaam door laten verwijzen naar een andere domeinnaam zonder dat u het adres van de andere domeinnaam in de adresbalk van uw browser ziet. En zorg er daarnaast natuurlijk voor dat je een domeinnaam hebt en deze verwijst naar je eigen ip. Wij kunnen alleen e-mail regelen voor domeinen die naar ons verhuisd worden.


Laat de A-records voor de domeinnaam verwijzen naar 35. Wil je je domeinnaam doorverwijzen naar een website? Dan heb je bij Byte een Presence pakket nodig. Gelukkig is er een andere manier om door te verwijzen. Dan zal de domeinnaam naar de server verwijzen waar de website op draait.


Dit geldt alleen voor je lokale computer en dus niet voor andere mensen. HTTPS met certificaat van Synology NAS;. Andere domeinnamen in ons bezit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts