woensdag 24 oktober 2018

Whatsapp fotoin galerij android

Welkom bij de Android ICT winkel. Bekijk nu de beste deals online voor aux in bij Dennisdeal. Vind de beste deal bij Dennisdeal. Elektronica koop je bij Dennis!


Je kunt onderstaande onderwerpen doorzoeken om de informatie te vinden waarnaar je op zoek bent. Het zal vast een simpele instelling zijn. Na verloop van tijd loopt de galerij van je telefoon over van. Steun Android Planet door ons aan je. Voor Android zijn er tal van fotogalerij-apps te vinden.


Wij zetten de beste galerij -apps voor je op een rij, inclusief alternatieven voor QuickPic. Snel een nieuwe foto sturen op Android -apparaat. Bij Android werkt het iets anders. Ik heb sinds kort een Samsung Sen als iemand een foto verstuurd via whatsapp , slaat mijn telefoon deze niet automatisch op. Echter een nieuwe whattsappfoto staat nu toch weer in de galerij zonder dat ik deze heb opgeslagen, Bij de whatsapp -chatinstellingen staat ook media automatisch.


Het betreft een Samsung Galaxy Smet Android Lollipop versie. Hoi, sinds kort een samsung sen wou graag iets weten, hoe kan ik ervoor zorgen dat de foto’s die binnenkomen op whatsapp niet opgeslagen worden op mn. Wanneer ik de telefoon aan de laptop hang als Schijfstation, kan ik. Neem contact op met Support voor ondersteuning.


Vervolgens druk je op ‘snelkoppeling maken’ en dan verschijnt het contact met foto in het. Zo installeer je een Android -app uit. Deze How leert je hoe je een video vanuit Whatsapp handmatig op een Android apparaat kunt.


De video wordt nu gedownload naar de galerij van je telefoon. Je behoudt dus ook de originele foto in je galerij. Gelukkig kreeg ik op Android altijd al een apart album. Info over galerij app android. Resultaten van zoekmachines!


Dan wordt het hoog tijd. Als je een afbeelding uit je telefoon wilt versturen klik je op “ Galerij ”. WhatsApp standaard opslaglocatie Android. Download Slimme galerij apk 1. Het gaat om een huawei toestel met Android. Hoe kan ik met Whatsapp een foto versturen.


Tik op galerij om een bestaande foto van je telefoon te selecteren. Heb je per ongeluk een foto, video of ander bestand van je Android -telefoon of -tablet verwijderd? In bepaalde gevallen is het mogelijk om deze terug te krijgen.


En nu hoor ik je denken: hoe zit dit nu bij Android ? Een hele mooie foto toon-app voor je Android -tablet is de Tidy Photo Album app. En wil je weten hoe je de blauwe vinkjes voor de Android en IOS app kan uitzetten? Er zijn twee soorten tools om verwijderde bestanden op je Android telefoon te herstell.


Picasa kunt verwijderen uit je galerij. LinkedIn Reddit Whatsapp Tumblr. Let op: deze tips gaan alleen op als je een Android. Actuel overzicht van storingen en problemen voor Whatsapp.


Hier zie je wat er fout gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts