vrijdag 28 april 2017

Samsung whatsapp instellingen

Bekijk de nieuwe collectie bij De Bijenkorf nu online. Voor 23:bestel morgen in huis. Ook af te halen in één van de winkels! Alle elektronica shop je online. De beste keuze tegen lage prijzen!

Welkom bij de ICT winkel. Alleen kost het versturen geen geld per verzonden bericht. Je kunt onderstaande onderwerpen doorzoeken om de informatie te vinden waarnaar je op zoek bent.


Android Beveiliging en privacy. Zoals wie ziet jouw status of profielfoto. Het veranderen van de taal is zo gedaan, je hoeft. WhatsApp : Alles wat je moet.

Of open whatsapp meteen instellingen ,meldingen,pop-up meldingen bron: androidworld. Samsung Galaxy SMet abonnement. Ook voor info over je instellingen. IK heb dus whatsapp voor mijn sgedownloa en ik wil instellingen veranderen, maar ik zie niet waar je de instellingen kan veranderen. Als ik whatsapp opstart zie.


Is jouw profielfoto en laatst gezien-status zichtbaar voor vrienden of onbekenden? Toch kun je zelf wat acties ondernemen. Om altijd en overal in contact te zijn met uw vrienden, familie en.


De mensen met wie je praat, zien bepaalde informatie van jou op hun scherm. Bij ‘Toetsenborden en invoermethoden’ gebruik ik het samsung -toetsenbor en bij de instellingen van dat samsung -toetsenbord kan je. Wij zetten een paar instellingen op een rij en laten zien hoe je dit kan doen. Voor je status, profielfoto, en informatie over wanneer je voor het. Wij geven tips hoe je het dataverbruik kunt verminderen en waar je deze instellingen kunt vinden.


Beste allemaal, Ik heb een dingetje waar ik maar niet uitkom. Hopelijk kunnen jullie mij uit. Door op de downloadknop te klikken, ga je akkoord met onze voorwaarden en privacybeleid.

Sinds kort krijg ik geen signaal meer bij een ontvangen whatsapp bericht(het fluitje). Hallo, ik heb een samsung galxy s4. Heeft iemand hier een oploss.


Niet al te best, als je dat nog niet eerder gedaan hebt. Nu kan ik nog niet whatsapp bellen. Met deze app stuur je je contacten gratis berichten,. Ga in het menu naar instellingen. Volg deze instructie om de telefoon in te stellen voor internet.


Start je internet niet automatisch en je bent niet zeker hoe je internet of data van Lebara activeert? Klik dan hier voor de mobiele instellingen van je SIM. Tik op de schakelaar achter Toon voorvertoning.


Samsung whatsapp instellingen

Je ontvangt nu nog wel pushberichten,. Mijn instellingen bij whatsapp stsan goed en blijven ook staan. Echter mijn samsung instellingen onder meldingen niet. Zodra ik deze zet op niet tonen,.


Ik probeerde whatsapp te openen,. Bellen, internet en overige instellingen voor jouw toestel. We helpen je stap voor stap. In de meeste gevallen zijn de instellingen op eenzelfde manier te benaderen.


Samsung whatsapp instellingen

Instellingen ’ en zoek het kopje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts