woensdag 24 juni 2015

Kpn prepaid opwaarderen lukt niet

Super makkelijk opwaarderen. Wacht niet langer en zorg dat je weer kan bellen. Dit product, net als alle andere producten van Stelcomfort zijn direct leverbaar. Bespaar tot wel via kiesproduct.


Probeer al sinds gisteren via mijn kpn mijn mobiel online op te waarderen. Ik kan sinds kort niet meer mobiel opwaarderen.

Kpn prepaid opwaarderen lukt niet

Online opwaarderen lukt niet : nummer onbekend. Vaak voorkomende redenen waarom het opwaarderen niet lukt of de code niet lijkt te. KPN (Beltegoed) GT-Mobile. Je kunt opwaarderen met een kaart, online, sms, automatisch en mobiel.


Prepaid beltegoed opwaarderen voor alle. Deze worden in dit bericht uitgelegd. Nu kan ik niet opwaarderen via de kaart. Om je prepaid -tegoed weer.

Waardeer je in deze dagen je prepaid -tegoed niet. AH Moiel SIM-kaart en kun je beltegoed opwaarderen en internetbundels kopen voor prepaid. Bekijk ons gehele klusaccessoires assortiment online. Het lukt mij niet om mijn prepaidtelefoon via sms op te waarderen.


Ook lukt het mij niet een klantenservice telefoonnummer te vinden op internet. Hierbij wil ik een klacht melden over Vodafone : Ik heb vandaag beltegeod gekocht voor euro, in de winkel. Toen ik het wou opwaarderen zegt die vrouw van de. Ook via mijn opwaardeercode werkt opwaarderen niet meer. Wat is Kruidvat mobiel prepaid ? Wat vervelend dat het niet meteen lukte om automatisch opwaarderen in te stellen.


Ik krijg de foutmelding : Op dit telefoonnummer kan niet worden opgewaardeerd. In mijn verbruik gegevens staan extreme. Het opwaarderen van mijn prepaid tegoed lukt niet , ik doe dit normaliter met de sms-code methode.


Ik kan met de nieuwe kpn prepaid app niet meer opwaarderen. Log direct in, daarna kunt u aangeven. Je IBAN staat nog niet bij ons geregistreerd. Ik wil opwaarderen per telefoon.

Direct juridisch advies nodig? Klacht: opwaarderen prepaid bon lukt niet. Dan is de kans groot dat jouw prepaid simkaart nu niet meer.


Klop het dat alleen bij simyo en kpn je niet hoeft op te waarderen. Als je niet tijdig opwaardeert ,. Ik heb automatisch opwaarderen , maar dat gebeurt niet. Ook handmatig opwaarderen lukt niet. Ik heb op mijn mobiel een simkaart kpn prepaid.


Kpn prepaid opwaarderen lukt niet

Je ontvangt je opwaardeer code direct. Je hoeft niet meer speciaal. Je kunt direct je beltegoed opwaarderen door de opwaardeerinstructies van je prepaid. Informatie over je Telebeltegoed opwaarderen : via de vouchercode op een beltegoed kaart, persoonlijke opwaardeercode of online opwaarderen.


Je prepaid beltegoed is onbeperkt houdbaar, behalve als je zes maanden achter elkaar niet belt, je tegoed niet opwaardeert ,. Ik denk dat het opwaarderen dan zeer waarschijnlijk wel gaat lukken. Hij doet gewoon niet wat hij moet doen nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts